23. pro 2011.

Znanje mi je ostvarlio želju!!!




Ne znam da će ikome ova informacija donijeti osmijeh na lice kao meni, ali evo ga! Izdavačka kuća Znanje najavila je da planira obajviti serijal Black Dagger Brotherhood američke autorice J. R. Ward. Otkupili su pravo na prvih šest knjiga, a prva izlazi već idući mjesec. Svi oni koji su "ostavljali" svoje želje na Facebook profilu ove izdavačke kuće - hvala vam!

Ranije sam pisala o ovom serijalu, pa ako vas zanima, možete pročitati ovdje! Međutim, iako sam bila prilično sumnjičava kada je ovaj serijal u pitanju nakon što sam pročitala prvu knjigu, moram priznati da su mi se uvukli pod kožu nakon treće knjige (posebno Vichous, Butch, Rehvenge i Qhuinn). Upozorenje prije nego što počnete - ovo je jedna od onih knjiga koje smo jedna moja prijateljica i ja obilježile kao knjige koje se čitaju samo ako imaš momka ili supruga. Vidjet ćete zašto!;)

Ugodno vam čitanje želim!

2 komentara:

  1. Ime autorice mi zvuči poznato, iako naslovi i ne baš. Svejedno se radujem s tobom, još ako knjigice budu u donjem razredu cijena... yippie yey!

    OdgovoriIzbriši
  2. By the way, Thank you for sharing with us, and we sincerely hope you will continue to update or post other articles.
    cara mengatasi kulit belang akibat efek sinar matahari

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...