22. velj 2011.

Amanda Hocking - My Blood Approves



     Vjerujem da već pretpostavljate da knjiga ima veze sa vampirima. Kad sam već kod toga, dopustite mi jednu malu digresiju - Kako ćete prepoznati lošu knjigu o vampirima koju je napisala neka jadna debeljuca u kasnim dvadesetim ili srednjovječna kućanica koja želi zadaviti svoje troje djece i muža? Samo pogledajte kako se zove knjiga! Ako u naslovu imaju riječi: blood, passion, lust, fate
- okanite se knjige i tražite dalje. Da sam sama poslušala svoj savjet, sada ne bih ovako ogorčeno pisala o ovoj preglupoj knjizi koja postaje sve gluplja sa svakim idućim nastavkom. Da, pročitala sam i drugu knjigu, Fate, i pola treće, Flutter.
     Priča ide ovako - sedamnaestogodišnju Alice napadnu neki loši momci jedno veče dok se vraćala kući sa svojom najboljom prijateljicom Jane (koja je sve osim najbolja, ali naša Alice pati od manjka samopouzdanja, pa se zato druži sa Jane kojoj je vrhunac provoda dobiti trovanje alkoholom i seks s bilo kojim dostupnim momkom dok je prijateljica strpljivo čeka). Pogodite ko spasi Alice? Vampir. Ali ne bilo kakav vampir - on ima preko 200 godina, ali još uvijek ima mozak nerazvijenog tinejdžera. pa zato izgleda kao emos, nosi rozu majicu, tamna šiškica mu pada preko oka i strašno je sexy žgoljav!
     Alice postane ovisna o njegovom društvu, pa više vremena provodi u njegovoj nego u vlastitoj kući. I ovdje imate Twilight koncept vampirske porodice.
     Jedina ideja vrijedna pažnje je - zov krvi ( u slobodnom prevodu) - vampirska krv prepoznaje krv drugog vampira koji mu je "suđen". Alice bi "pripada" Jackovom bratu Peteru, ali tu će se nešto poremetiti jer se Alice zaljubljuje u Jacka. (Ovu ideju bi u dobru knjigu pretočila možda Richelle Mead ili Rachel Caine.)
     Prvi dio serijala i može nekako proći, ali ostatak je užas.
     Nemojte se niti truditi da tražite ovu knjigu, a pogotovu da je čitate.

1 komentar:

  1. Hvala ti na prijašnjem savjetu. Okanila sam se čitanja ostalog dijela serijala.
    Izgleda obje čitamo trenutno istu knjigu. Hmm...baš me zanima tvoje mišljenje o Nightshade.
    BTW ja sam Zemira sa Goodreads-a. XOXO

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...